الخميس


رسائل مصريه 2011


وحياة قلبي الولهان
مالك علي حلفان
لو تطلب مني قلبي
لأعطيك روحي كمان





العين تعشق صورتك

والقلب بيجرى فية دمك

وكل ماسمع صوتك

شفايفى تقول بحبك

.


يمكن إبتعدت وإنشغلت

يمكن ماسألت مدة وقصرت
بس الأكيد حنيت لك وإشتقت




إنت ممكن لما تنام تترك الدنيا وراك
بس أنا لما أنام بيبتدى حلمى معاك



يا حظ المكان بيك
يا حظ من هم حواليك
يا حظ ناس تشوفك
وانا مشتاق اليك



اهديك وردتين
وردة حمرا تقول أحبك
وردة صفرا تقول أغار عليك




أهمس لك أنا أحبك.
لاجل تخفيها جوه قلبك.
كل ماضاق بك صدرك.
ترددها بهمساتي





أحلى مساء
لأحلى عزيز ( مايتنسي )
زى( البدر ) تشوفه قريب
لكن بعيد ملمسه





قدمتلك عمري هدية
وأعتذر عن رخص الهدية
قدرك سما فوق السما
ونجومها لك هدية





قلبك الطيب ياغالي
أبيض بطبعه حنون
لو عطوني وخيروني
أنت بس اللي تكون





لو تاه الحب
انت الدليل
لو مات القلب
انت البديل
وكلمة حب فى حبك قليل





لو كنت دمعه داخل عيونى
بغمض عليك
و صدقنى ما راح افتح
و لو كان الثمن عيونى


.

تعرف وتعلم حالتي
ماتختلف عن حالتك
أصبحت لي توأم حياة
بافراحك تكمل فرحتي





بغربة الساعة احبك
بدمعة الغيمه احبك
بهزة رموشك احبك بكل
حواس الحب احبك





أبيك ( حب )
ما ينتهي عشقه أبد ،،،
وأبيك ( قلب )
ما يسكنه غيري أحد





وحشتني
جننتني
شوقتني
والمهم
انك علمتني
احبك اكتر ما بتحبني





اقبل يديك شوقا وليس ذلا
واركع لك حبا وليس كفرا
فانت حبيبي سرا وجهرا

.


انت الهوا و أدفا حنان
تلقى معاك روحي الأمان

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق